На забавлението вече залагат новите и съществуващите молове в София и в страната, след като потреблението на дрехи, обувки и стоки за дома спадна в кризата, информира ИА "КРОСС".
Новият център, който се изгражда в квартал Лозенец, например е обявен като лайф-стайл мол. Освен магазини с известни марки, ресторанти, кафенета, боулинг, билярд, видеоигри, фитнес, кино, вече ще има и ледени пързалки и атракциони за силни усещания и активна почивка.
Амбицията на инвеститорите е да направят проекта "зелен" - енергоефективен и в унисон с природата. Ще има вътрешни фонтани и водни каскади, озеленяване и естествена светлина. Отдаваемата търговска площ е 80 000 m², което го прави най-големия у нас.
Новият мол, който се строи на околовръстното, също ще залага на развлеченията. В него са планирани кина, хипермаркет, магазин от типа направи си сам. Едно от основните му предимства е близостта до ИКЕА. Молът ще е с близо 72 000 m² отдаваема площ.
Бъдещият център на бул. "България" , наречен "България Мол" ще разполага с около 33 000 m². Той ще има офисна част. Залага се на концепцията в търговската да се настанят средни и висок клас марки. Ще има също кина и хипермаркет.
И съществуващите молове се обърнаха към забавлението. В единия софийски например, освен кината заработи и 3D симулатор на Формула 1 или на рали.
Друг търговски център също в София редом с традиционните киносалони има и зала с 4D кино, както и различни атракции - боулинг, билярд. Неотдавна там се откри и нов детски кът. Има и басейн, в който малчуганите ходят по вода в прозрачни топки.
Източник и илюстрации: www.cross.bg