Асансьорът е снабден с изключително модерни системи. Благодарение на тях се постига максимално плавно ускоряване и ниво на безопасност при тези скорости.
Ефектът е постигнат благодарение на аеродинамичната форма на кабината, която е и максимално звукоизолирана. Освен това, инженерите от Mitsubishi са проектирали двойна спирачна система, която използва керамични накладки, издържащи на температура до 1000 ℃. Подемният механизъм е подсигурен с въже тип "sfleX-rope" – комбинация от стоманени нишки и пластмаса, което му позволява да издържа до 85% по-голям натоварване, преди да се скъса, а увеличението на масата му спрямо стандартно стоманено въже е едва 18%.
Според плановете, кулата в Шанхай трябва да бъде завършена през 2014 г. Тя ще разполага със 128 етажа, които ще бъдат обслужвани от общо 106 асансьора.